• Tuki
    • Avaa tukipyyntö
    • Ota yhteyttä
    • Asiakasohjeet
  • Lisätiedot
    • Tärkeät linkit
      • Tietoa meistä
      • Tilaus- ja sopimusehdot
Wepardi
  • (+358) 2 48084276
  • Suomi Suomi
    العربية العربية Azerbaijani Azerbaijani Català Català 中文 中文 Hrvatski Hrvatski Čeština Čeština Dansk Dansk Nederlands Nederlands English English Estonian Estonian Persian Persian Suomi Suomi Français Français Deutsch Deutsch עברית עברית Magyar Magyar Italiano Italiano Macedonian Macedonian Norwegian Norwegian Português Português Português Português Română Română Русский Русский Español Español Svenska Svenska Türkçe Türkçe Українська Українська
  • 0
Wepardi
  • Tuki

    Tuki

    Olipa kysymyksesi pieni tai suuri, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Olemme täällä sinua varten ja haluamme varmistaa, että kokemuksesi Wepardin käytöstä on sujuva ja miellyttävä.

    Tuki
    •   Avaa tukipyyntö
    •   Ota yhteyttä
    •   Asiakasohjeet
     
  • Lisätiedot
    Tärkeät linkit
    •   Tietoa meistä
    •   Tilaus- ja sopimusehdot
     
  • Domainhaku

    Find Your Verkkotunnus Nimi

    globe

Ohjeet

  • Asiakassivu
  • Ohjeet
  • Laskutusasiat ja muutokset asiakkuudessa

Artikkelit

Haluan muuttaa palvelupakettiani, miten toimin?

Jos sinusta tuntuu siltä että nykyinen palvelupakettisi ei vastaa enää tarpeitasi niin olethan...

Haluan siirtää palvelun toiselle omistajalle, miten tämä tapahtuu?

Jos palvelu on tarve siirtää toisen yrityksen tai yksityishenkilön nimiin, niin kyseessä on...

Mikä merkitys on palvelun yhteyshenkilön yhteystiedoilla ja miten niitä muutetaan?

Palvelun yhteyshenkilön sähköpostiosoite on se osoite johon palvelun tunnukset voidaan lähettää...

Mikä on Brangin rooli Wepardin laskutuksessa?

Brang Oy hoitaa Wepardin laskujen lähettämisen ja eräpäivän jälkeisen seurannan. Käytännössä tämä...

Miten muutan laskutusosoitetta?

Laskutusosoitteen muuttaminen käy helposti Oma Wepardin kautta. Ohje Oma Wepardiin kirjautumiseen...

Miten voin irtisanoa palveluni?

Palvelun lopettaminen Jos palvelusi on jäänyt sinulle tarpeettomaksi ja haluat irtisanoa sen...

Sain maksuhuomautuksen, miten toimin?

Brang hoitaa Wepardin laskujen eräpäivän jälkeisen seurannan eli perintätoimet. Olethan siis...

En ole tyytyväinen saamaani palveluun ja haluan reklamoida, mitä teen?

Meille on ensijaisen tärkeää, että olet palveluihimme tyytyväinen. Jos jostain syystä et...

© 2023 Wepardi. Tietosuojakäytäntö   About us
➤
spinnet loader

Otsikko

Loading...
Loading...

Generate Password

Please enter a number between 8 and 64 for the password length