• Kirjaudu sisään
  • Tuki
    • Avaa tukipyyntö
    • Asiakasohjeet
  • Lisätiedot
    • Tärkeät linkit
      • Tietoa meistä
      • Tilaus- ja sopimusehdot
Wepardi
  • (+358) 2 48084276
  • Norwegian Norwegian
    العربية العربية Azerbaijani Azerbaijani Suomi Suomi Català Català 中文 中文 Hrvatski Hrvatski Čeština Čeština Dansk Dansk Nederlands Nederlands English English Estonian Estonian Persian Persian Suomi Suomi Français Français Deutsch Deutsch עברית עברית Magyar Magyar Italiano Italiano Macedonian Macedonian Norwegian Norwegian Português Português Português Português Română Română Русский Русский Español Español Svenska Svenska Türkçe Türkçe Українська Українська
  • 0
Wepardi
  • Kirjaudu sisään
  • Tuki

    Tuki

    Olipa kysymyksesi pieni tai suuri, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Olemme täällä sinua varten ja haluamme varmistaa, että kokemuksesi Wepardin käytöstä on sujuva ja miellyttävä.

    Tuki
    •   Avaa tukipyyntö
    •   Asiakasohjeet
     
  • Lisätiedot
    Tärkeät linkit
    •   Tietoa meistä
    •   Tilaus- ja sopimusehdot
     
  • Domainhaku

    Finn din Domene Navn

    globe

Kunnskapsbase

  • Kundeområdet
  • Kunnskapsbase
  • Laskutusasiat ja muutokset asiakkuudessa

Artikler

Haluan muuttaa palvelupakettiani, miten toimin?

Jos sinusta tuntuu siltä että nykyinen palvelupakettisi ei vastaa enää tarpeitasi niin olethan...

Haluan siirtää palvelun toiselle omistajalle, miten tämä tapahtuu?

Jos palvelu on tarve siirtää toisen yrityksen tai yksityishenkilön nimiin, niin kyseessä on...

Mikä merkitys on palvelun yhteyshenkilön yhteystiedoilla ja miten niitä muutetaan?

Palvelun yhteyshenkilön sähköpostiosoite on se osoite johon palvelun tunnukset voidaan lähettää...

Mikä on Brangin rooli Wepardin laskutuksessa?

Brang Oy hoitaa Wepardin laskujen lähettämisen ja eräpäivän jälkeisen seurannan. Käytännössä tämä...

Miten muutan laskutusosoitetta?

Laskutusosoitteen muuttaminen käy helposti Oma Wepardin kautta. Ohje Oma Wepardiin kirjautumiseen...

Miten voin irtisanoa palveluni?

Palvelun lopettaminen (jos sinulle on muodostunut lasku palveluista, ennen irtisanomista, niin...

Sain maksuhuomautuksen, miten toimin?

Brang hoitaa Wepardin laskujen eräpäivän jälkeisen seurannan eli perintätoimet. Olethan siis...

En ole tyytyväinen saamaani palveluun ja haluan reklamoida, mitä teen?

Meille on ensijaisen tärkeää, että olet palveluihimme tyytyväinen. Jos jostain syystä et...

© 2025 Wepardi. Personvernregler   Om oss
➤
spinnet loader

Tittel

Loading...
Loading...

Generer passord

Vennligst skriv inn et tall mellom 8 og 64 tegn for passordlengden