Artikel

 Haluan muuttaa palvelupakettiani, miten toimin?

Jos sinusta tuntuu siltä että nykyinen palvelupakettisi ei vastaa enää tarpeitasi niin olethan...

 Haluan siirtää palvelun toiselle omistajalle, miten tämä tapahtuu?

Jos palvelu on tarve siirtää toisen yrityksen tai yksityishenkilön nimiin, niin kyseessä on...

 Mikä merkitys on palvelun yhteyshenkilön yhteystiedoilla ja miten niitä muutetaan?

Palvelun yhteyshenkilön sähköpostiosoite on se osoite johon palvelun tunnukset voidaan lähettää...

 Mikä on Brangin rooli Wepardin laskutuksessa?

Brang Oy hoitaa Wepardin laskujen lähettämisen ja eräpäivän jälkeisen seurannan. Käytännössä tämä...

 Miten muutan laskutusosoitetta?

Laskutusosoitteen muuttaminen käy helposti Oma Wepardin kautta. Ohje Oma Wepardiin kirjautumiseen...

 Miten voin irtisanoa palveluni?

Palvelun lopettaminen (jos sinulle on muodostunut lasku palveluista, ennen irtisanomista, niin...

 Sain maksuhuomautuksen, miten toimin?

Brang hoitaa Wepardin laskujen eräpäivän jälkeisen seurannan eli perintätoimet. Olethan siis...

 En ole tyytyväinen saamaani palveluun ja haluan reklamoida, mitä teen?

Meille on ensijaisen tärkeää, että olet palveluihimme tyytyväinen. Jos jostain syystä et...