Sain maksuhuomautuksen, miten toimin?

Brang hoitaa Wepardin laskujen eräpäivän jälkeisen seurannan eli perintätoimet. Olethan siis ensisijaisesti Brangiin yhteydessä jos sinulla on kysyttävää saamastasi maksuhuomautuksesta

Brangin ajantasaiset asiakaspalvelun yhteystiedot löydät maksuhuomautuksesta tai asiakaspalvelumme sivulta osoitteessa https://www.wepardi.fi/asiakaspalvelu/

  • 4 käyttäjistä hyötyivät artikkelista
Auttoiko artikkeli teitä?

Related Articles

Mikä on Brangin rooli Wepardin laskutuksessa?

Brang Oy hoitaa Wepardin laskujen lähettämisen ja eräpäivän jälkeisen seurannan. Käytännössä tämä...

Miten muutan laskutusosoitetta?

Laskutusosoitteen muuttaminen käy helposti Oma Wepardin kautta. Ohje Oma Wepardiin kirjautumiseen...

Mikä merkitys on palvelun yhteyshenkilön yhteystiedoilla ja miten niitä muutetaan?

Palvelun yhteyshenkilön sähköpostiosoite on se osoite johon palvelun tunnukset voidaan lähettää...

Haluan muuttaa palvelupakettiani, miten toimin?

Jos sinusta tuntuu siltä että nykyinen palvelupakettisi ei vastaa enää tarpeitasi niin olethan...

En ole tyytyväinen saamaani palveluun ja haluan reklamoida, mitä teen?

Meille on ensijaisen tärkeää, että olet palveluihimme tyytyväinen. Jos jostain syystä et...