Base de Conhecimento

Mikä on Oma Wepardi?

Oma Wepardi on Wepardin tarjoama portaali kaikille asiakkaillemmme. Oma Wepardista näet omat asiakastietosi ja pääset tekemään muutoksia niihin.

Tätä kautta pääset myös cPaneliin joka on tekninen hallintapaneeli, joka sisältyy palveluusi.

Miten pääsen Oma Wepardiin?

Oma Wepardiin pääset kirjautumaan osoitteessa https://asiakas.wepardi.fi/

Oma Wepardiin kirjaudutaan yhteyssähköpostilla ja salasanalla jonka olet saanut tilauksen yhteydessä.

Jos salasana on unohtunut sen voi nollata osoitteessa https://asiakas.wepardi.fi/index.php?rp=/password/reset jolloin tarvittavat tiedot lähetetään yhteyssähköpostiosoitteeseen.

Mitä Oma Wepardissa voi tehdä?

Oma Wepardista näet omat asiakastietosi ja voit tehdä muutoksia niihin. Voit esimerkiksi päivittää yhteysosoitteesi ajan tasalle. Yhteysosoite on tärkeä pitää ajan tasalla sillä se on se osoite johon palvelun tunnukset lähetetään jos ne ovat jostain syystä unohtuneet.

Voit myös vaihtaa laskutusosoitetta ja jos kyseessä on yritysasiakas niin voit lisätä laskutuksen tietoihin sähköisen laskutuksen tiedot.

Oma Wepardista näet myös aktiiviset tilauksesi: milloin tilaus on aktivoitu ja milloin seuraava lasku palvelusta lähetetään. Lisäksi näet kaikkien palvelimien tilan ja onko palveluissamme häiriöitä.

Oma Wepardissa voit ottaa yhteyttä suoraan asiakaspalveluun lähettämällä tiketin, tarkistaa olemassa olevien tikettien tilanteen, lukea tiedotteita ja tilata uusia palveluita. Voit myös tehdä tarjouspyynnön esimerkiksi kotisivujen suunnittelusta.

  • Oma Wepardi
  • 4 Utilizadores acharam útil
Esta resposta foi útil?