Lähetin sähköpostia, mutta se ei ole mennyt perille

Voit tarkistaa lähetetyt ja vastaanotetut sähköpostit cPanelin hallinnassa kohdasta Sähköposti --> Seuraa toimitusta

Kaikki sinulle tulleet viestit näkyvät Seuraa toimitusta sivulla. Myös sinun palvelusta lähetetyt viestit näkyvät samalla sivulla.

 

Jos olet lähettänyt sähköpostia ja tiedät, että viesti ei ole mennyt perille, voit lähettää asiakaspalveluumme seuraavat tiedot tarkistettaviksi:

  1. Lähetetyn viestin täydet otsikkotiedot.
  2. Jos otsikkotietoja ei ole saatavilla, toimita seuraavat tiedot:

    1. Viestin tarkka lähetysajankohta

    2. Lähettäjän eli oma sähköpostiosoitteesi

    3. Vastaanottajan sähköpostiosoite

    4. Postipalvelin jolta viesti on lähetetty. Voit tarkistaa tämän oman sähköpostiohjelmasi tiliasetuksista.
 
  • Sähköposti
  • 4 A felhasználók hasznosnak találták ezt
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

Miten lisään sähköpostitilin mac mailiin?

Näiden ohjeiden avulla voit lisätä sähköpostitilisi mac mailiin.   Klikkaa valikosta macmailin...

Miten lisään sähköpostitilin iPhonelle?

1) Avaa Iphonen asetukset ja valitse "salasanat ja tilit" 2) Klikkaa kohtaa: "Lisää tili"...

Miten lisään sähköpostitilin iPadille?

1) Aloita tilin lisääminen menemällä asetuksiin ja valitse sieltä 'Salasanat ja tilit'. Klikkaa...

Miten lisään sähköpostitilin Outlookiin? (Windows)

Näiden ohjeiden avulla voit lisätä sähköpostitilisi käyttöön Outlookiin....

Sähköpostin tiliasetusten korjaaminen Outlookissa (Windows)

Näiden ohjeiden avulla voit tarkistaa sähköpostin tiliasetukset ja tehdä niihin...