Palvelun lopettaminen (jos sinulle on muodostunut lasku palveluista, ennen irtisanomista, niin ota yhteyttä tukeen ennen irtisanomista)
Jos palvelusi on jäänyt sinulle tarpeettomaksi ja haluat irtisanoa sen niin se onnistuu seuraavasti.
- Kirjaudu https://asiakas.wepardi.fi
- Valitse
Aktiiviset palvelut ja kirjautuminen cPaneliin ---> halutun palvelun kohdalta paina "Näytä tiedot"
- Paina oikeassa reunassa olevaa tekstiä Peruuta tilaukseni
- Kirjoita syy, miksi haluat irtisanoa.
- Valitse irtisanomisajaksi "Laskutuskauden päättyessä".(Vaihtoehtoa "Heti" ei kannata valita - voit menettää pääsyn tilillesi kokonaan välittömästi)
- Laita rasti, jos haluat lopettaa myös palveluun liittyvän verkko-osoitteen (Huom. Lähetä vielä erillinen tiketti asiakaspalveluun, että haluat lopettaa verkko-osoitteen uudistamisen. Jos siirrät verkko-osoitteen, niin toimi alla olevien ohjeiden mukaan. Siirretystä verkko-osoitteesta ei tule seuraavista kausista laskua. Lasku muodostuu vain osoitteista, jotka jäävät meidän palveluun, ja koska osoitteiden uusiminen on automaattinen, tulee verkko-osoitteen lopettamisesta lähettää erillinen ilmoitus asiakaspalveluumme)
Verkko-osoitteen siirtoavaimen hakeminen
Huom. Verkko-osoitteen laskutus jatkuu, kunnes se on siirretty tai mikäli verkko-osoite on uusittu tulee uusimisesta maksaa vuosimaksu, vaikka siirrät verkko-osoitteen toisaalle.
- kirjaudu tilillesi https://asiakas.wepardi.fi
- Valitse Verkkotunnukset osasta Verkko-osoitteeni - My Domains
- Paina Jakoavaimen kuvakkeesta
- Paina Hae siirtoavaint/välittäjänvaihtoavainta
- Siirtoavain tulee näytölle.
Jos valitset palvelun lopettamiseksi heti, sinulle ei palauteta jo maksettua kautta. Maksettuja kausia ei palauteta ja jos verkko-osoite on ehditty uusimaan ennen irtisanomista, niin sen lasku tulee myös maksaa.
Irtisanominen tulee tehdä viimeistään 1 kuukausi ennen uuden kauden alkua.